Kom korfballen bij Zaandam Zuid

K

Zaandam Zuid is de leukste korfbalvereniging van de Zaanstreek. Naast de sportieve prestaties staan vooral plezier en gezelligheid voorop. Zaandam Zuid is de perfecte vereniging voor het beoefenen van zowel de wedstrijd- als de breedtesport.

Zaandam Zuid heeft jeugdteams voor alle leeftijden, 2 seniorenteams en een KangoeroeKlup voor de allerkleinsten. Zou je een keer gratis willen meetrainen? Meld je dan aan.

Naast alle korfbalactiviteiten organiseert Zaandam Zuid ook veel andere leuke activiteiten zoals een Mixtoernooi, een Pinksterkamp voor de jeugdleden, een darttoernooi en diverse feestjes.

Jeu de boules

Sinds de zomer van 2014 beschikt Zaandam Zuid over 4 mooie jeu de boules banen waar zowel recreatief als in wedstrijdverband gespeeld kan worden. Interesse om een keer mee te doen? Meld je dan aan!

Blijf op de hoogte via Twitter en Facebook!

En volg ons ook direct op Twitter en Facebook!